Знай наших: еко-бренд рівненського походження "EcoFriendly"

Екологічні товари вже давно не є новиною за кордоном і стартапи такого напрямку на державному рівні там монетизують досить часто. В Україні попит на "еко" зародився недавно, проте українські підприємці вже активно розвиваються у цій сфері. Далі розповідає "rivne-trend.in.ua".

Рівняни теж не пасуть задніх і ловлять хвилю трендів. У Рівному з'явилося виробництво екологічних паперових соломинок для напоїв. Один із засновників бренду EcoFriendly Богдан Процюк зазначив, що приводом для втілення цієї ідея в життя стала саме популярність теми екології. 

За словами Богдана Процюка, людство змінюється та хоче іти в ногу з часом. А відтак, рухається у сторону екологічності, тому що там є чимала проблема з пластиком. Для нього не потрібно не просто щось нове, а щоб своєю працею він ніс якусь соціальну роль. Чому саме виготовлення паперових соломинок для напоїв? Перш за все, через відсутність конкуренції. Адже в Україні, до цього часу, немає підприємства з таким видом діяльності. 

В країнах Європи люди активно користуються паперовими трубочками. В Україні, на жаль, на законодавчому рівні це ніяк не гарантується. 

На думку Богдана, український народ не є соціально свідомим, на відміну від європейців та американців. 

Потрібно брати приклад з сусідньої Білорусі, з якою EcoFriendly буде співпрацювати. Адже з 1 січня 2021 року країна повністю відмовиться від використання пластикового посуду і переходить на паперову продукцію. 

Попри таку ситуацію в Україні, попит на такі товари в нашій країні є. 

За словами співзасновник бренду, топові заклади, які думають про своїх відвідувачів, активно замовляють у них продукцію. Людям подобаються паперові соломинки, адже на відміну від китайського аналогу, вони компостуються і підходять як для холодних так і гарячих напоїв. 

Орієнтація на Європу

На момент старту  EcoFriendly були першими в Україні, хто організував такого роду виробництво. Обладнання бізнес-партнери Богдан Процюк та Олег Гапончук закуповують у Китаї. Вся лінія абсолютно автоматизована та не потребує великого штату працівників. 

"

Унікальність рівненського бренду заключаться в особливій технології виготовлення соломинок. Вони є стійкими до деяких факторів. Наприклад, всім відома китайська трубочка підходить тільки для холодних напоїв. Вона елементарно розмокає в гарячих напоях. Також в бренду є особливість - брендування продукції, що не може запропонувати іноземний конкурент. 

Український ринок не залишиться без таких соломинок. EcoFriendly може задовольнити потреби всієї нашої країни. Проте, згодом, "еко" товари рівненського походження побачать і за її межами. Вже підписаний контракт з Білоруссю, є замовлення через дистриб'юторів на Польщу, засновники бренду будуть виходити через платформу Amazon на Америку. 

Місія компанії

За словами бізнесмена, компанія працює як з посередниками та дистриб'юторами, так і з кінцевим покупцем. Бренд "живий" та постійно розвивається. У 2021 році партнери планують розширити відділ продажу та докупити обладнання. 

Місія компанії - це увійти в ТОП-3 в Україні з продажу еко-товарів для готельно-ресторанної сфери. А основна місія бренду, на перший погляд така далека, але реальна - задовільнити кінцевого покупця паперової продукцією, так щоб на планеті Земля зовсім забули про пластик. 

Comments