Як відкрити стартап в Рівному?

Всього лише гараж та ідея знадобилися Стіву Возняку та Стіву Джобсу для створення свого першого комп'ютера. Аспіранти Ларрі Пейдж та Сергій Брін уявити не могли, що їхній дослідницький проект Google може стати чимось більшим, ніж просто залікова робота. Вдумайтесь, всі ці люди ще 20 років тому були простими молодими стартаперами, а не відомими бізнесменами. Як рівнянину створити стартап і зробити його успішним - дізналося "rivne-trend.in.ua". Більше тут.

Про те як створити стартап та не викинути свою ідею на смітник розповів на своїй лекції в Українському католицькому університеті Віктор Корсун - американський менеджер українського походження. 

Віра, ентузіазм та робота

Без віри неможливо створити продукт, який сподобається не тільки рівнянам, а й усім людям. Без ентузіазму неможливо реалізувати власну концепцію. 

Рівнянам на замітку, щоб все це втілити у життя треба усвідомлювати, що працювати доведеться дуже і дуже багато. 

Чітке розуміття того з чого варто стартувати

Припиніть продавати те, що ви маєте. Почніть реалізувати дійсно те, що потрібно людям. Варто діяти! У стартапах не може бути паузи, крім вас цього ніхто не зробить. 

"

Конкуренція - це прекрасно! 

Конкурентів потрібно знати в обличчя. Не варто їх боятися, навпаки наближайтеся до них. 

Рівнянам на замітку, конкуренція - це найкращий стимул до росту, який спонукає творчість. До речі, рівняни є надзвичайно творчими людьми, але творчість має бути продуктивною. Неможливо бути оригінальними для своїх покупців, якщо не має тиску з боку конкурентів. 

Просування та реклама

Рівняни бояться рекламувати себе, вони працюють та лише сподіваються, що їх хтось помітить. Але цього не станеться, ніхто вас не помітить, ну принаймні швидко. Наразі у світі володарює конкуренція, і молодому початківця треба рекламувати себе. Є стереотип, що треба бути тихеньким і поводити себе так, як говорять старші. Такий підхід до справи зовсім неправильний. Про себе потрібно заявляти та кричати! Забудьте про комплекси та змінюйтеся, поки є шанс, а головне - час. 

Успіх - це важко

Зображення видалено.

Вдумайтесь, лише 1 з 10 стартап-компаній стає дійсно успішною. А це означає, що 9 молодих та нових компаній терплять невдачу, а інвестор - втрачає свої кошти. Треба завжди пам'ятати, що створення нового бізнесу - справа дуже ризикована. 

Відсутність ризику - повільний рух

Ідеальною для стартап-компаній не лише Рівного, а й всього світу є японська концепція дій - Kaizen. Тільки вперед! На перший погляд незначні щоденні покращення в кінцевому підсумку приведуть до величезних переваг. 

Рівнянам на замітку, головним принципом молодих та креативних директорів компанії є щоденне самовдосконалення. Коли ви створюєте стартап, ви не повинні припиняти робити щось нове. 

Основна ціль будь-якого стартапу - це збільшення вартості компанії

Це означає, що займаючись саме тим, що потрібно людям ви, разом з тим, створите нові робочі місця. ⅔ населення США працює на підприємствах та стартапах. Дивно, але рівняни досі думають, що уряд створює зростання робочих місць. Але це не так. Тільки компанії створюють зростання. 

Останню пораду про те, як створити стартап можна і не розписувати. І так все ясно. Завжди думайте про успіх! 

Comments